Tööõigus
Küsimus: Kuidas korrektselt vormistada/korraldada töölepingu lõpetamine?14.04.2013
Kuidas täpselt peaks lõpetama tööandja töötajaga töösuhted, töötaja kirjutas omal soovil 30 päeva ette teatamisega lahkumisavalduse. Mida täpsemalt tegema peab, arvutama siis töötasu ja puhkuse tasu ja, kui on lisatasusid, siis ka need, aga mis dokumendid veel hõlmavad seda tegevust. Tänan.
Vastus: Tiit Kruusalu, juhatuse liige, METI personaliabi OÜ, www.metiabi.eu; www.facebook.com/METIabi

Kui tööleping lõpetatakse töötaja algatusel korraliselt ja töötaja ei plaani pöörduda Töötukassase, siis eraldi dokumenti töösuhte lõpetamiseks ei ole vaja, kuigi vanast harjumusest seda enamasti tehakse. Piisab sellest, kui tööandja kirjutab töölepingule selle lõpetamise kuupäeva ja aluse (TLS § 85 lg 1) ning raamatupidamisele lõpparve jaoks väljamakstavad tasud, kinnitades selle oma allkirjaga.
Teie küsimus puudutab laiemalt personalitöö dokumentatsiooni valdkonda ja kui soovite täiendavaid selgitusi, siis on võimalus külastada meie värskelt avatud konsultatsioonipunkti: http://www.metiabi.eu/Uudised/ .
Korrektset dokumentide vormistamist soovides, mis aitab ennetada võimalikke tulevikuprobleeme:
Tiit Kruusalu
tiit@metiabi.eu
www.metiabi.eu
- Prindi küsimus Saada sõbrale Tagasiside
- Õigus > Tööõigus