Politsei


Küsimus: Kui kahtlustan internetist ostes pettust, kaupa ei ole saanud ja raha tagasi ka mitte, mida teha?20.02.2012

Tere.
Mure on järgmine. Nimelt tellisin interneti portaalist X hambaid valgendava pliiatsi 13. detsembril ja mis lubati saata postiga koju. Toodet müüs ka portaal Y kokku 500 tk. Olen teinud mitmeid järelpärimisi, kuhu toode on jäänud, siis vastati esmalt mulle, et nendeni pole see jõudnud. Hiljem selgus, et maksavad raha tagasi aga ka raha pole tagasi makstud. Kui küsisin kaua see venitamine käib, siis esmalt öeldi, et maimaalselt 2 nädalat ja raha saavad kõik ostjad tagasi. Andsin oma andmed 18. jaanuaril, et raha tagasi saada. Kuid nüüdseks on juba aega möödas rohkem kui nende lubatud maksimaalselt 2 nädalat. Kirjadele ei vastata ja viimases kirjas öeldi, et firma, kes tegeles selle müügiga on rahalistes raskustes ja lubatakse küll raha tagasi maksta, kuid see, kuidas esmalt valetatakse makseaegadega ja hiljem selgub muu põhjus. Siis ei ole enam usku nende antud lubatustes. Olen püüdnud internetist otsida firma kohta aga ei midagi. Summa on küll ainult 10 eurot, kuid kui arvestada kokku, et osteti 500 tk ja kõik petta on saanud, siis on lõppsumma korralik. Pealegi on küsimus selles, et kuidas saadakse müüa inimestele toodet, kui neil endal seda reaalselt olemaski pole. Ja mida peaksin edasi tegema?

Vastus: Andero Sepp, veebipolitseinik, Politsei- ja Piirivalveamet, www.politsei.ee

Tere,
Võtke minuga palun e-maili teel ühendust ja täpsustage probleemi: andero.sepp@politsei.ee

Täpsuste all pean silmas siis antud ettevõtte/müüja andmeid.